۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین جسارت اسرائیل به مسجدالاقصی نشانه عصبانیت آنها از ایستادگی جریان مقاومت است
کد خبر: ۱۰۲۲۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین:

جسارت اسرائیل به مسجدالاقصی نشانه عصبانیت آنها از ایستادگی جریان مقاومت است

رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین گفت: ایستادگی جریان مقاومت در منطقه است که استکبار جهانی در سوریه و عراق، یمن و حتی فلسطین به اهداف خود دست پیدا نکرده است؛ بنابراین برای نشان دادن عصبانیت خود و انتقام از مسلمانان این اقدام را انجام دادند.

جسارت اسرائیل به مسجدالاقصی نشانه عصبانیت آنها از ایستادگی جریان مقاومت است
حجت الاسلام علی قابل، رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، در خصوص جسارت اخیر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی اظهار کرد: اصل رژیم صهیونیستی یک دولت جعلی غاصب با سیاست‌های استعمارگرانه است که با تلاش انگلیس و دولت‌های غربی در این سرزمین مقدس به وجود آمده است.
وی در ادامه افزود: هدف عمده شکل گیری این دولت جعلی ایجاد یک اهرم فشار در قلب کشورهای اسلامی بود تا بتوانند منافع سرزمین‌های اسلامی را به سود خود در دست بگیرند.
این کارشناس سیاسی اذعان کرد: خواسته اصلی و اساسی رژیم صهیونیستی و سران حاکم بر آن این است که پیکره استعماری خود را روی سرزمین فلسطین گسترش دهند و مزاحمی هم در این منطقه نداشته باشند.
وی ادامه داد: بنابراین در این راستا هرچند مدت به یک بهانه و مناسبتی حرکت‌های ایذایی خود را علیه مسلمانان ساکن در این منطقه شروع می‌کنند؛ روزی شهرک سازی و روز دیگر وجود هیکل سلیمان در مسجد الاقصی؛ بهانه حمله صهیونیست‌ها است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین ابراز کرد: در این روزهای اخیر صهیونیست‌ها به بهانه تقسیم مکانی یا تقسیم زمانی بیت المقدس برای عبادت یهودیان در این منطقه،یورش جدید خود را شروع کرده‌اند.
وی تصریح کرد: البته در برابر این یورش‌ها انتفاضه فلسطینی چندین مرتبه اجرا شده و حربه مردم سنگ است، در این ایام اسرائیلی‌ها مصوبه‌ای در نظر گرفته‌اند که پرتاب سنگ کودکان فلسطینی علیه اسرائیلی‌ها به معنای گلوله است و در این شرایط آنها حق تیراندازی خواهند داشت.
امروز دشمن ایران هراسی را در میان عرب‌ها ترویج داده است
قابل عنوان کرد: اما عملکرد مردم سرزمین‌های فلسطینی در برابر تقسیم مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها سکوت نبود بلکه با حضور حداکثری در این مکان به اعتراض پرداختند؛ اما اسرائیلی‌ها با فشار بیشتر به مردم این منطقه، به قبله اول مسلمانان جسارت کردند.
وی با بیان اینکه چند حرکت زمینه ساز هجمه به مسجد الاقصی شد تصریح کرد: ابتدا خُوی قلدری اسرائیلی‌ها که مایل به در دست داشتن این سرزمین بدون حضور مسلمانان فلسطینی هستند.
رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان قزوین ادامه داد: نکته دوم ایستادگی جریان مقاومت در منطقه است که استکبار جهانی در سوریه و عراق، یمن و حتی فلسطین به اهداف خود دست پیدا نکرده است؛ بنابراین برای نشان دادن عصبانیت خود و انتقام از مسلمانان این اقدام را انجام دادند.
وی عنوان کرد: نکته سوم روشن شدن این مطلب است که بسیاری از سران عرب مخالفت جدی با اسرائیلی‌ها ندارند و آنها علیه عرب‌های مسلمان دیگر نسل کشی راه انداخته‌اند.
این کارشناس سیاسی با بیان اینکه امروز دشمن ایران هراسی را در میان عرب‌ها ترویج داده است بیان کرد: در حال حاضر اکثر کشورهای عربی دشمنی خود را با ایران علنی کرده‌اند و این مسئله زمینه اطمینان صهیونیست‌ها از شکست جریان مقاومت شده است.
وی در پایان گفت: نکته چهارم این است که استکبار جهانی یک عامل تضعیف کننده به نام داعش در کشورهای اسلامی سرکار آورده‌ تا اگر مشکلی برای مردم فلسطین به وجود آمد، جریان مقاومت با مشغول بودن به درگیری داخلی، نتواند از این مردم مظلوم حمایت کند.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان